1068
Ми не бачимо нічого страшного або нестандартного в такій любові. Любити - природно..

Ми не бачимо нічого страшного або нестандартного в такій любові. Любити - природно..

— Who is it

«Who is it» - слова, які стали відомими користувачам соціальних мереж, після запуску рекламної кампанії «We Love Women», в якій зображено жінок під час поцілунку. Під словами «Who is it» приховується київська студія жіночого одягу, яка розповіла ЛГБТ-порталу про те, як виникла ідея рекламної кампанії та чи варто її прихильникам очікувати продовження

Ми не бачимо нічого страшного або нестандартного в такій любові. Любити - природно..

Команда використовує принцип «No names», тому інтерв'ю публікується від імені команди.

Як з'явився «Who is it»? Чи користується попитом ексклюзивний одяг?

«Who is it» з'явився в 2014 році, як дизайнерська студія жіночого одягу. Прийшли до варіанту «No names».  Після пішла гра слів, так і прийшли до назви "Who is it?". Це коли ти бачиш плаття і думаєш: а хто це? Тобто, чия сукня? За цей час ми виросли, стали потужнішими і серйознішими. І так, наш одяг користується популярністю і високим попитом у покупців.

Яка візія вашого бренду?

Мета - якісний продукт / контент / матеріал і образ який ми видаємо, створюючи одяг. Ми любимо своїх клієнток, а вони нас. І це взаємно.

У Вас велика команда? Хто є вашим джерелом натхнення?

Команда невелика: крім виробничого відділу (у нас свій міні-цех) - чотири людини. Про натхнення: все складно і завжди по-різному... Надихаємося усім на світі.

Як виникла ідея такої радикальної (за мірками України) рекламної кампанії? Реклама на ЛГБТ-тематику - це світовий тренд, ваш бренд готується відкривати себе світові? Важко було запустити кампанію?

Ви не перші, хто говорить про нашу рекламу, нашу заяву, як про щось заборонене або радикальне. Ідея прийшла сама собою, тому що ми любимо те, що робимо. Любимо тих, для кого це робимо... І ми не бачимо нічого страшного або нестандартного в такій любові. Любити - природно, будь-то робота, одяг, жінка чи фісташкове морозиво...

Як ви ставитеся до фемінізму? Деякі представниці цього руху заявили, що ваша реклама - це об'єктивація жіночої сексуальності, ви згодні з цим?

Ми повністю підтримуємо жінок! :)

На вашу думку, така рекламна кампанія могла відштовхнути частину ваших клієнток? Чи отримували ви погрози від третіх осіб?

Загалом, реакція на нашу рекламу кампанію позитивна і адекватна: багато приємних слів, багато людей оцінили креатив і якість реалізації. Та й як сучасна прогресивна людина може цілком природний факт прояви почуттів сприйняти, як щось негативне?! Звісно ж, без "гейропи" не обійшлося, але це навіть весело ...

Як ставитеся до подвійного стандарту, мовляв,  "дві жінки під час поцілунку - це сексуально, а два чоловіки - це збочення"?

Ну поцілунок - це, як би, не збочення. Але шкода, що така думка і ставлення існує ...

У Вас були проблеми з орендою рекламних площ, адже практика минулих років показує, що рекламні агентства не завжди готові до такого типу реклами?

Все було спокійно, люб'язно і стандартно! Правда вчора, один з наших банерів постраждав від рук невідомих.

   

Чи можуть ваші клієнти очікувати продовження даної рекламної кампанії, або нових провокаційних кампаній?

Це не провокація, а реальність. Вона, як розумієте, буває дуже різна. Ми транслюємо природний плин життя в якому ми рухаємось. Ми будемо продовжувати в тому ж руслі.

В США і Великобританії діють, так звані рейтинги «корпоративної рівності». Це дослідження забезпечення рівності на робочому місці. Ви б взяли участь в «Українському індексі корпоративної рівності-2016»?

Ми звичайно за! (коментар редактора: «Who is it» взяла участь у УІКР-2016, про що повідомлено на їх сторінці в Facebook).

Розмовляв Левчук Тимур

Тепер, завдяки Aperio Lux, ЛГБТ-портал можна читати на iPhone та iPad або підписуйтесь на Telegram канал @lgbtorgua

Підписуйтесь
на наші акаунти