1297
"Політика рівності - один з головних принципів нашої роботи"

"Політика рівності - один з головних принципів нашої роботи"

— LUSH Україна

"Політика рівності - один з головних принципів нашої роботи"

Компанія Lush винаходить, виробляє і реалізує свіжу косметику ручної роботи в 50 країнах світу в більш ніж 950 магазинах. LUSH веде сувору політику проти тестування на тваринах і підтримує принципи справедливої ​​торгівлі та громадські ініціативи у всьому світі, створивши новаторський проект - Фонд LUSH.

LUSH регулярно отримує нагороди авторитетного видання «Which?» і є переможцем в номінації «Кращий в бізнесі» і «Краще обслуговування клієнтів» за версією Observer Ethical Awards в 2014, 2015 роках. LUSH дозволяє проводити агітаційні кампанії групам або організаціям, що працюють в області прав тварин, прав людини і захисту навколишнього середовища, в вітринах своїх магазинів.

Ми поговорили з Оленою Сургай, заступницею директора компанії, бренд-менеджеркою компанії LUSH в Україні, щоб дізнатися, як саме політика рівності допомагає в бізнесі і як компанія підтримує права людини в Україні і світі.

Про політику рівності в компанії

Ми працюємо в косметичній індустрії, і нашими покупцями і співробітниками в 50 країнах світу є люди різного віку всіх кольорів шкіри, всіх віросповідань, різних професій, всіх сексуальних орієнтацій, тому толерантність і рівні права для всіх - один з принципів роботи нашої компанії. У нас не було питання впроваджувати або не впроваджувати політику рівності - з нею компанія почала свою роботу ще більше 20 років тому. На цих принципах компанія працює і донині.

У нас в Україні реально працює політика рівності. Ми працюємо в повній відповідності з законами України, платимо податки і офіційні заробітні плати. Ми беремо на роботу професіоналів, які відповідають вимогам вакансії. Серед наших співробітників є люди з інвалідністю, переселенці з Криму і Донбасу, багатодітні мами, представники ЛГБТ-спільноти, люди різних віросповідань.

Не маючи політики рівності при прийнятті на роботу співробітників, ви можете втратити дійсно талановитих людей, які могли б принести вашому бізнесу більший прибуток. 

Політика рівності допомагає і в роздрібному бізнесі. Нашими покупцями також є різні люди. Наприклад, коли покупців в магазині обслуговують дівчата, що  мають однаковий вік схожою зовнішності - це відлякує частину покупців. У наших магазинах серед продавців можуть бути і дівчата з яскравими волоссям і різнокольоровими тату на тілі, і жінки середнього віку без макіяжу, і екстравагантні бородані і т.д. Така різноманітність серед продавців допомагає покупцям знайти того, хто йому ближче і у кого йому комфортніше отримати консультацію.

Про користь безвізового режиму з ЄС для підвищення толерантності серед українців

LUSH - це британський бренд, завдяки цьому наші співробітники часто відправляються у відрядження до Великобританії. Ми дивимося, як живуть в цій країні, переймаємо досвід і хочемо бути такими ж - різними і рівними. І у нас все виходить.

Якщо Україна отримає безвізовий режим, і у більшої кількості людей з'явиться шанс їздити по Європі, вони стануть більш терпимими і толерантними.

Про це мені каже особистий досвід. Коли я почала їздити за кордон, то побачила людину з інвалідністю в колясці, у якого з шиї виглядала ціла медична конструкція для життєзабезпечення. У нашій країні така людина сиділа би вдома і не змогла би вести повноцінне життя. Для мене це було дуже зворушливо, я зрозуміла, що важливо створити таку державну підтримку, щоб такі люди не відчували себе неповноцінними. В Україні ж мало людей з інвалідністю, які ведуть повноцінне життя. Тому коли ти бачиш, що це працює і це можливо, то думаєш, а чому у нас так не можна, і починаєш культивувати ці цінності тут.

Акції на підтримку ЛГБТ-спільноти

Ми прекрасно ставимося до людей з гомосексуальною орієнтацією, серед співробітників компанії є представники ЛГБТ-спільноти. Я не бачу в цьому жодної проблеми, головне - професійні досягнення та відповідність вимогам посади. Наша компанія співпрацює в Україні з ЛГБТ-організаціями, ми не боїмося про це говорити, поширюємо цю інформацію серед друзів і знайомих, постимо про це в своїх соціальних мережах. Ми знаємо, що представники ЛГБТ-спільноти - наші покупці, тому якось усвідомлено їх дискримінувати, як мінімум, нерозумно, а як максимум - суперечить всім принципам компанії.

У червні 2015 року в 825-ти магазинах LUSH по всьому світу проходила двотижнева кампанія за загальне визнання і рівність прав люди для ЛГБТ-спільноти в усьому світі. У магазинах покупцям задавали питання: "А що, якби Ваша любов була нелегальною?" І пропонували викладати фото в соціальні мережі з золотим милом LUSH - продуктом, випущеним для збору коштів на підтримку цієї кампанії. На милі був напис #GayIsOK.

В ході цієї кампанії було зібрано понад 250 тис. фунтів і опубліковано понад 30 млн. фото з хештегом #gayisok в соціальних мережах. Ми були приголомшені результатом. Це була дуже успішна кампанія, в пресі були позитивні відгуки. 

В Україні ми продавали це мило в двох магазинах, де співробітники магазина виявили добровільне бажання підтримати кампанію.

Для LUSH Україна кампанія пройшла вдало.

По-перше, співробітники дали добровільну згоду брати участь - це вже крок до толерантності. По-друге, ми продали все мило #gayisok, яке у нас було. По-третє, ми познайомилися з ЛГБТ-організаціями в Україні, і тепер ми знаємо, що вони є, вони відкриті. Це адекватні, толерантні, освічені люди. По-четверте, питання рівності та толерантності - це основні принципи нашої роботи. У наших магазинах не було ніяких негативних інцидентів під час дії кампанії, ніяких провокацій і нічого подібного. Основний сегмент нашої аудиторії - це свідомі люди, які вміють думати.

Прогноз на майбутнє

Я впевнена, що зростання толерантності в Україні помітно збільшується. Люди стають більш терпимими. Потрібно розуміти, що державними законами і насильницькими шляхом толерантне суспільство не побудувати. Я вірю в еволюцію і свідомість людей. Згадуючи громадську думку 10 років тому і зараз - вона абсолютно різна. Вона настільки інша, що давати не позитивний прогноз просто не можна. Гомофоби є скрізь, і в Європі теж. Думати про те, що ми в Україні повністю позбудемося гомофобії в недалекому майбутньому не варто. Але те, що зростає кількість толерантних, думаючих людей - це факт, і я вірю, що так і буде продовжуватися.

Спілкувався Олексій Сімончук, Індекс корпоративної рівності

 

Тепер, завдяки Aperio Lux, ЛГБТ-портал можна буде читати зручніше на iPhone та iPad у грудні 2018 року.

Підписуйтесь
на наші акаунти