352

Історія успіху: політика рівності в сучасному бізнесі


Політика рівності передбачає протидію дискримінації ЛГБТ-працівників та людей із інвалідністю, а також заохочує жінок до кар’єрного росту

Історія успіху: політика рівності в сучасному бізнесі

Сьогодні в українському суспільстві прийнято говорити про права ЛГБТ-людей, але мало хто знає, що цю спільноту можна розглядати як важливий економічний ресурс. Зараз я поясню чому.

Коли директорів компаній та власників бізнесу просять прокоментувати, наскільки враховуються інтереси працівників з різною сексуальною орієнтацію та гендерною ідентичністю, вони не розуміють, яким чином це стосується бізнесу. В Україні сексуальна орієнтація не є темою для балачок у корпоративному середовищі: суспільство вважає, що це приватна справа.

Зв’язок «комфорт-продуктивність» очевидний

Для тих, хто раніше не замислювався над цією проблемою, буде важко зрозуміти зв’язок між створенням комфортного, сповненого підтримкою і розумінням середовища для ЛГБТ-працівників та корпоративною ефективністю. Але уявіть собі рівень стресу, який переживають люди, коли щодня намагаються приховувати своє справжнє “я” – і тоді вплив на продуктивність на робочому місці стане зрозумілим.

Якщо ви роботодавець, то за статистикою 5-10% ваших працівників складають геї, лесбійки, трансгендери та бісексуальні люди. І саме вам необхідно створити такий корпоративний клімат, щоб їм було комфортно працювати, а компанія б могла збільшити свою продуктивність та інноваційність.

5-10% ваших працівників – ЛГБТ

Нещодавнє дослідження організації Stonewall у Великобританії підтвердило зв’язок між корпоративним кліматом та продуктивністю ЛГБТ-людей. У звіті йдеться про лесбійок та геїв, які почуваються комфортно на роботі та мають підтримку з боку керівництва. Дослідження показують, що вони набагато ефективніші, більш мотивовані та мають дружні стосунки з колегами. Як заявляє Stonewall, «приховування сексуальної орієнтації на роботі знижує продуктивність на 30%».

Кожна ЛГБТ-людина врешті вибирає, зробити камін-аут чи ні, проте ці роздуми можуть супроводжуватись постійним стресом, зниженням продуктивності та навіть проблемами зі здоров’ям. Бути «закритим» на роботі означає бути частково ізольованим та менше заохочуватись до участі у соціальних взаємодіях. Як результат – людина має постійно себе контролювати, переховуватись, навіть брехати. Мотивація роботи на результат катастрофічно знижується.

Інклюзивне робоче місце вигідне для роботодавця

У 1993 році бізнес вперше запропонував пільги та переваги для одностатевих пар. Microsoft стала однією з перших компаній, яка впровадила політику рівності та толерантності на робочому місті. Технологічний гігант вже дев’ять років поспіль показує себе одним з найпрестижніших та найповажніших роботодавців, на 100% відповідаючи вимогам міжнародних «Індексів корпоративної рівності».

Завдяки антидискримінаційній політиці багато талановитих ЛГБТ-працівників мають можливість творити технологічний прогрес, робити неймовірні винаходи та піднімати престиж таких компаній, як Microsoft.

Політику рівності сьогодні впровадили Visa, Nike, Adobe та інші.

Але не подумайте, що корпоративна рівність актуальна лише для технологічних компаній. Прикладів безліч – від McDonalds, Visa й Nissan до Disney, Nike та Adobe.

Для того, щоб стати успішною компанією, окрім продуманої стратегії необхідні кваліфіковані кадри, талановиті та креативні уми. Нажаль, у багатьох випадках сповнені ідей люди згасають, так і не реалізувавши свій потенціал. Комфорт та безпека на робочому місці, незважаючи на сексуальну орієнтацію, є основою для побудови здорових робочих стосунків.

В Україні не так багато компаній, що пройшли тест «Індексу», впровадили політику рівності та відкрито заявили про недискримінаційне ставлення до ЛГБТ-працівників. Є вірогідність, що професіонали, які не хочуть ховати свою сексуальну орієнтацію або гендерну ідентичність від колег, нададуть перевагу саме такій компанії.

В Україні стартував «Індекс корпоративної рівності-2016», пройди тест.

Саме тому, коли компанія відкрито заявляє про свою стовідсоткову відповідність «Індексу корпоративної рівності», заохочує толерантне ставлення до жінок, ЛГБТ та людей з обмеженими можливостями – вона отримує більший кредит довіри від партнерів, споживачів та потенційних працівників.

Не обмеження, а саме інклюзивність є шляхом до розвитку бізнесу. 

Нік Сторчай

 

 

Тепер, завдяки Aperio Lux, ЛГБТ-портал можна читати на iPhone та iPad або підписуйтесь на Telegram канал @lgbtorgua

Підписуйтесь
на наші акаунти