90

Косметична компанія LUSH в Україні підтримує політику недискримінації ЛҐБТ


Наприкінці червня у 825-ти магазинах LUSH по всьому світу розпочалась двотижнева соціальна кампанія за загальне визнання та рівність прав членів ЛҐБТ-спільноти як загальних прав кожної людини #GayIsOk .

Косметична компанія LUSH в Україні підтримує політику недискримінації ЛҐБТ

З моменту свого створення 20 років тому, LUSH пишається своїми інноваціями та етикою. LUSH винаходить, виробляє і реалізує свіжу косметику ручної роботи, таку як: бомби для ванни, зубні таблетки, тверді шампуні і т.д. LUSH веде жорстку політику проти тестування на тваринах і підтримує принципи справедливої торгівлі та громадські ініціативи у всьому світі. LUSH регулярно дозволяє проводити в своїх магазинах агітаційні кампанії групам і організаціям, що працюють в галузі прав тварин, прав людини та захисту навколишнього середовища, у вітринах своїх магазинів (935 магазинів у 51 країні світу).

Кампанія, приурочена до пам’ятних Стоунволських бунтів у Нью-Йорку 1969 р., які поклали початок масового руху за дотримання прав людини щодо ЛГБТ, проводитьсь з 25 червня до 5 липня 2015, у 825 магазинах Lush по всьому світу, де покупцям будуть задавати питання: “А якщо Ваша любов була б нелеґальною?” та пропонувати викладати селфі в соціальні мережі з золотим милом з ароматом парфумів Lush «Love» - продуктом, що був зроблений спеціально для збору коштів на підтримку цієї кампанії - таким чином розповідаючи світу, чому вони думають, що #GayIsOK (пер. «Бути ґеєм - це нормально»). Мета кампанії - отримати до 5 липня 2015 року 10 000 000 відгуків з позначкою #GayIsOK від користувачів соціальних мереж.

Підписуйтесь на аккаунт Національного ЛҐБТ-порталу України в ВКонтактеTwitter і Facebook: в одній стрічці - все найцікавіше з ЛҐБТ-життя України та світу.

Тепер, завдяки Aperio Lux, ЛГБТ-портал можна буде читати зручніше на iPhone та iPad у грудні 2018 року.

Підписуйтесь
на наші акаунти