59

В Україні проводять конкурс соціальної реклами на тему гендерної рівності та толерантності до ЛҐБТ


Фонд ім. Гайнріха Бьолля в Україні пропонує всім охочим створити соціальну рекламу на тему гендерної рівності з призовим фондом 10 000 грн. Конкурс проводиться в межах фестивалю соціальної відеореклами «Molodiya Festival-2015».

В Україні проводять конкурс соціальної реклами на тему гендерної рівності та толерантності до ЛҐБТ

Як інформують організатори фестивалю, у категорії «Гендерна рівність» приймаються відео, які піднімають питання гендерної нерівності в українському суспільстві, привертають увагу до дискримінації жінок в різних сферах життя, дискримінації ЛГБТ (лесбійок, геїв, бісексуальних та трансгендерних людей), а також пропонують моделі вирішення проблем.

Переможці у категорії «Гендерна рівність» отримають призи у розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця відповідно від партнера Molodiya Festival – Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні.

Вимоги до відео: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж - до 1 хв.; кількість робіт від одного/однієї учасника/учасниці – необмежена.

Дедлайн – 15 вересня 2015 р. Призовий фонд фестивалю становить понад 40 000 грн. Детальніше про конкурс можна прочитати на сайті фестивалю.

Підписуйтесь на аккаунт Національного ЛҐБТ-порталу України в ВКонтактеTwitter і Facebook: в одній стрічці - все найцікавіше з ЛҐБТ-життя України та світу.

Тепер, завдяки Aperio Lux, ЛГБТ-портал можна читати зручніше на iPhone та iPad.

Підписуйтесь
на наші акаунти