Напередодні 1-го грудня, Міжнародного дня боротьби зі СНІДом, "Durex" запустила рекламну кампанію із закликом додати в набір стандартних "Emoji" зображення презерватива.

Новий презерватив в "Emoji" вирішено випустити з метою популяризації безпечного сексу серед молоді. Як з'ясувалося, майже 80% 18-25-річних людей обговорюють секс або домовляються про секс за допомогою листування за допомогою "Emoji". "Durex" показав в короткому ролику що з цього виходить:
... А куди було б простіше, якби в клавіатурі був символ - презерватива.
Виявилося, що 84% 18-25-річних відчувають себе більш комфортно, коли говорять про секс за допомогою символів. Творці відео закликали всіх, хто хоче підтримати їхню ідею, висловлюватися, позначаючи записи хештегом #condomemoji. Вони сподіваються, що консорціум Unicode, зверне увагу на ініціативу, а поки сам "Durex" вже скоро обіцяє випустити гумку "Emoji".
Підписуйтесь на Telegram канал @lgbtorgua