548

Ґей-реклама в ПАР розлютила гомофобів


"Ми робили цю рекламу не для того, щоб когось шокувати"

Ґей-реклама в ПАР розлютила гомофобів

«Фонд Елтона Джона по боротьбі зі СНІД» та «Інститут здоров'я Анова» (ПАР) зробили відео для їх спільної кампанії по збереженню сексуального здоров'я ґеїв «Ми сміливі», пише GSN.

У ролику двоє чоловіків, що сидять за обіднім столом, цілуються на очах здивованого батька одного з них. Текст реклами говорить:

«Нам вистачає сміливості, щоб зробити камінг-аут. І вже точно вистачить, щоб убезпечити себе».

Реклама викликала лють у гомофобів, і в Управління по рекламним нормам ПАР посипалися скарги.

«Ми робили цю рекламу не для того, щоб когось шокувати, ми хотіли привернути нашу аудиторію, показавши історію, яка їм близька.

У ПАР проживає 4,9 мільйона гомосексуалів - 10% населення, так що проблема важлива для суспільства, вона вкрай серйозна, і ми не можемо дозволити собі не говорити про це», - заявив представник «Інституту здоров'я Анова».

Тепер, завдяки Aperio Lux, ЛГБТ-портал можна читати зручніше на iPhone та iPad.

Підписуйтесь
на наші акаунти