"Ми робили цю рекламу не для того, щоб когось шокувати"

«Фонд Елтона Джона по боротьбі зі СНІД» та «Інститут здоров'я Анова» (ПАР) зробили відео для їх спільної кампанії по збереженню сексуального здоров'я ґеїв «Ми сміливі», пише GSN.
У ролику двоє чоловіків, що сидять за обіднім столом, цілуються на очах здивованого батька одного з них. Текст реклами говорить:
«Нам вистачає сміливості, щоб зробити камінг-аут. І вже точно вистачить, щоб убезпечити себе».
Реклама викликала лють у гомофобів, і в Управління по рекламним нормам ПАР посипалися скарги.
«Ми робили цю рекламу не для того, щоб когось шокувати, ми хотіли привернути нашу аудиторію, показавши історію, яка їм близька.
У ПАР проживає 4,9 мільйона гомосексуалів - 10% населення, так що проблема важлива для суспільства, вона вкрай серйозна, і ми не можемо дозволити собі не говорити про це», - заявив представник «Інституту здоров'я Анова».
Підписуйтесь на Telegram канал @lgbtorgua