428

Американський бренд пива випустив рекламу з одностатевим весіллям


Американська компанія Anheuser-Busch, що входить в найбільший пивоварний холдинг світу Anheuser-Busch InBev NV, випустила рекламний ролик свого флагманського бренду Bud Light

Американський бренд пива випустив рекламу з одностатевим весіллям

 У перших кадрах ролика два наречений розрізають весільний торт, а завершується він фразою, яку виголошує Роген: «Bud Light з гордістю підтримує право будь-якої людини одружитися з тим, з ким вона захоче».

Ролик транслювався по телебаченню в штатах Каліфорнія і Нью-Йорк. Він також розміщений в соціальних мережах Twitter, Facebook, YouTube і Instagram. В рамках рекламної кампанії протягом червня райдужні білборди з'являться в Лос-Анджелесі, Сан-Франциско і Нью-Йорку.

 

Тепер, завдяки Aperio Lux, ЛГБТ-портал можна буде читати зручніше на iPhone та iPad у грудні 2018 року.

Підписуйтесь
на наші акаунти