4068

Українська акція на підтримку ЛГБТ-спільноти здобула срібло світової премії у сфері креативу


Кампанія «Мама зрозуміє та підтримає» агенції Saatchi & Saatchi Ukraine здобула срібло на «Каннських левах» — світовій премії у сфері реклами та креативу.

Українська акція на підтримку ЛГБТ-спільноти здобула срібло світової премії у сфері креативу

Українці здобули друге місце у категорії Outdoor, де змагаються ініціативи у сфері зовнішньої реклами. Це поки що перша і єдина нагорода в історії України в номінації Outdoor.

Суть кампанії полягала в тому, що у червні 2020 року над скульптурою Батьківщини-матері в Києві замайорів веселковий прапор — символ ЛГБТ-спільноти.

Його туди підняв дрон. І хоч насправді прапор не встановлювали на скульптуру, організатори акції зняли відеоролик під таким кутом, ніби Батьківщина-мати тримає цей прапор у руці.

Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions (Каннські леви») — це захід представників комунікаційної та маркетингової індустрій. Щороку близько 15 тисяч делегатів зі 100 країн світу відвідують виставки, майстер-класи та семінари, що проводять лідери думок та знаменитості зі всього світу.

За найпрестижнішу нагороду змагаються майже 32 тисячі робіт, які оцінює авторитетне міжнародне журі складом понад 400 людей

Про це повідомляє Громадське UA.

Підписуйтесь на Telegram канал @lgbtorgua

Підписуйтесь
на наші акаунти