1488

Футболістка і ЛГБТ-активістка замість "ангелів": шоу Victoria's Secret чекають радикальні зміни


Victoria's Secret планує відродити "в оновленому варіанті" своє відоме рекламне шоу, скасоване два роки тому. Це лише частина "радикальних змін", про які оголосив відомий американський бренд жіночої білизни.

Футболістка і ЛГБТ-активістка замість "ангелів": шоу Victoria's Secret чекають радикальні зміни

Шоу Victoria's Secret завжди були помітною подією у світі моди й розваг. Стрункі привабливі "ангели" - так компанія називала своїх моделей - ходили подіумом у білизні, оздобленій пір'ям та блискучими коштовностями. Про це повідомляє BBC.

У 2018 році на хвилі критики з боку активістів руху #metoo та прихильників позитивного ставлення до свого тіла, які вважали шоу надто сексистським, кількість його глядачів впала до 3,3 млн.

Хоч прибутки компанії, як і раніше, обчислюються мільярдами доларів, їй ставало все важче конкурувати з брендами "нової культури", як-от Savage X Fenty - компанією, заснованою попспівачкою Ріанною, що робить акцент на етнічній різноманітності та залучає не худорлявих моделей, а жінок з пишними формами і представників ЛГБТ.

Крім того, більше жінок почали купувати менш сексуальну й більш зручну білизну.
У 2019 і 2020 роках шоу Victoria's Secret не проводили взагалі.

Тепер його обличчями стануть футболістка Меган Рапіно та індійська акторка і продюсерка Пріянка Чопра Джонас. Вони очолять "Команду Victoria's Secret" - групу жінок, які на постійній основі співпрацюватимуть з брендом з питань піару та бізнес-партнерства.

Відомо, що в команду також увійдуть ЛГБТ-активістка та модель-трансгендер Валентина Сампайо, а також "захисниця тіла" Палома Ельсессер.

"Ми - розважальний бренд з багатими культурними традиціями, і зараз переосмислюємо концепцію модного шоу", - заявив представник Victoria's Secret.

Підписуйтесь на Telegram канал @lgbtorgua

Підписуйтесь
на наші акаунти